Η επιχείρηση ξεκίνησε το 2010, σε ένα περιβάλλον οικονομικής καταπίεσης στην Ελλάδα. Η όρεξη και η βεβαιότητά μας πως θα προχωρούσαμε πιο πέρα από την βιωσιμότητά της, ήταν οι κινητήριες δυνάμεις για την εξέλιξή μας.

Κινούμενοι, αργά και σταθερά, κάναμε όλο και περισσότερες συνεργασίες με πελάτες που εκτιμούσαν την τυπικότητα και την σταθερότητα στις επαγγελματικές σχέσεις, χτίσαμε ένα σταθερό πελατολόγιο. Ο στόχος μας ήταν να είμαστε πάντα αντάξιοι της εμπιστοσύνης όσων μας στήριζαν και με αυτό τον τρόπο να τους ανταμείβαμε.

Οι καινοτομίες μας στα προϊόντα, έδωσαν την ώθηση που χρειαζόταν το εγχείρημα, να εδραιωθούμε και στην λιανική αγορά. Τα πρωτότυπα σχέδια και οι ποιότητα στο χαρτί, πάντα κατάλληλο για την χρήση που απευθυνόταν το προϊόν, έκανε ένα πολύ δυναμικό σύνολο, που κέντρισε το ενδιαφέρον του ανταγωνισμού. Αυτή η υγιής διαδικασία, προκαλεί και εμάς να εξελίσσουμε ολοένα και περισσότερο τα προϊόντα, αλλά και τον τρόπο παραγωγής μας, ώστε να είμαστε πάντα στο επίκεντρο του χώρου.

divider

Χρονικά και επιγραμματικά, η πορεία μας παρουσιάζεται στα βήματα πιο κάτω:

Ξεκίνησε το 2010

Το 2010 ξεκινά νομικά η επιχείρηση. Έχουμε ήδη οργανώσει τα πρώτα βήματα: που θα εδραιωθούμε, τι εξοπλισμό θα χρησιμοποιήσουμε, με ποιους προμηθευτές, καθώς και τους πρώτους δυνητικά πελάτες μας

Οκτώβριος του 2010 ξεκινάει η παραγωγή και άμεση διάθεση των προϊόντων

Ο χώρος και η γραμμή παραγωγής είναι έτοιμα. Επιπλέον έχουν προχωρήσει συνεργασίες με προμηθευτές. Οι πρώτες πωλήσεις ξεκινούν. Οι πωλητές κινούνται συστηματικά για την κάλυψη των πρώτων διαθέσιμων προϊόντων.

Το 2014 γίνεται η μετεγκατάσταση

Οι ανάγκες μας σε στέγαση προσωπικού και αποθηκευτικού χώρου μας οδηγούν σε μεγαλύτερες εγκαταστάσεις. Αν και αυτό θα καθυστερήσει  την παραγωγή και αποτελεί έξοδα για την επιχείρηση, θεωρούμε ότι θα είναι ένα πολύ καλό βήμα, μιας και βλέπουμε πως η πορεία μας θα είναι ακόμη πιο ανοδική στο μέλλον. Συνεπώς αυξάνουμε τα αποθέματά μας και προχωράμε σε συστηματική μετακόμιση. Η διαδικασία απέδειξε ότι με την οργάνωση, γίνονται εργασίες, πολύ πιο γρήγορα και αποτελεσματικά από τα περιθώρια που προβλέψαμε.

Το 2015 τοποθετούνται οι 2 νέες αυτόματες γραμμές παραγωγής

Ολοκληρώθηκε ένα μεγάλο έργο στις εγκαταστάσεις μας, το οποίο θα άνοιγε νέες προοπτικές στην λειτουργία της επιχείρησης.

Το 2016 ξεκινάει η παραγωγή των χαρτοπετσετών πολυτελείας σε νέα αυτοματοποιημένη γραμμή παραγωγής

Ξεκίνησε η νέα γραμμή παραγωγής με αυξημένες δυνατότητες. Πλέον είχαμε μεγαλύτερους αυτοματισμούς στην γραμμή παραγωγής. Το γεγονός αυτό ήταν προστιθέμενη αξία για το προϊόν, αλλά και για το ίδιο μας το brand name. Οι υπάλληλοι δούλευαν πιο εποπτικά, πιο ξεκούραστα και είχαμε ήδη περάσει σε ένα επίπεδο που οι κόποι όλων μας δικαιώνονταν. Το οργανόγραμμα του προσωπικού ανασυντάχθηκε στα νέα δεδομένα. Οι θέσεις εργασίας γίνονταν πιο ευχάριστες και δημιουργήθηκαν διαφορετικές, δίνοντας μεγάλη βαρύτητα και στην διαχείριση εισερχομένων αλλά και στην οργανωμένη διανομή. Ο τρόπος λειτουργίας πλέον περιελάμβανε παρακαταθήκη προϊόντων, οργάνωση και συντονισμό άλλων τομέων που θα βοηθήσει στην εγγυημένη απόδοση, ακόμη και σε έκτακτες απαιτήσεις πελατών.

2016: Νέες συνεργασίες

Παρά τις τραπεζικές ασφυκτικές τακτικές, δουλεύαμε με πολύ καλούς ρυθμούς και πλέον συγκαταλεγόμασταν στις επιχειρήσεις που ξεπέρασαν τις δυσκολίες με βάση τα ιδία κεφάλαια και την οικογενειακή οργάνωση. Μέσα στο 2016 δύο νέες μεγάλες συνεργασίες με στρατηγικούς πελάτες, που έχουν πολύ καλή επιχειρηματική εξέλιξη, μας οδήγησαν στην αύξηση της παραγωγής και την βεβαιότητα της πορείας μας. Η στήριξη των πελατών σε ποιότητα και σταθερότητα, γύριζε πίσω ως ανταμοιβή στις προσπάθειές μας.

Σήμερα

Η Ρόδον, συνεχίζει σταθερά την ανοδική της πορεία και ευελπιστεί σε νέες αγορές και συνεργασίες.

Ιστορικό